.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
  • این شاخص همچنین برای مقایسه محققانی که دریک حوزه کاری یکسان فعالیت میکنند کاربرد دارد. Hirsch نشان داد که شناسه اچ تأثیر زیادی در پشیگویی افرادی دارد که بعداً نشانهای افتخار میگیرند از جمله جایزه نوبل. محاسبه اچ ایندکس توسط پایگاههای اسکوپوس، آی اس آی و گوگل اسکالر برای مقالات انگلیسی زبان و نیز پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) برای مقالات فارسی امکانپذیر شده است. این ضریب تأثیر کمکم دارد جای خیلی از ضریب تاثیرهای دیگر را در این زمینه میگیرد. به زبان دقیقتر، وقتی اچ-ایندکس برای شخصی به میزان h است، یعنی تعداد h مورد اثر انتشاراتی (مثل مقاله) دارد که به هر کدام از آنهادستکم h بار استناد شده است. مجله آموزشی جامعه دندانپزشکی برای خانواده. محاسبه ایندکس اچ بر پایه توزیع استنادات داده شده به آثار منتشره یک فرد یا گروهی از افراد صورت میگیرد. از آنجای که فقط مقالاتی تعیین کننده ضریب اچ هستند که تعداد یادکرد بالایی بدارند، برآورد این نوع ضریب تأثیر بسیار آسان است.

 

مجله جامعه دندانپزشکی رفسنجان

پس از اتمام تحصیلات در سال ۱۲۸۳ خورشیدی (۱۹۰۴ میلادی) در شهرهای رشت و تبریز اقدام به تدریس موسیقی و تشکیل گروه سرایندگان از دانش آموزان و اجرای کنسرتهای مختلف کرد. وی در سال ۱۲۸۶ خورشیدی (۱۹۰۷ میلادی) به تفلیس رفت و نزد واسیلوف، ویولنیست مشهور روسی به تکمیل آموزش ساز تخصصی خود پرداخت. لوون گریگوریان در سال ۱۲۹۶ خورشیدی (۱۹۱۷ میلادی) در مدرسه مرکزی خلیفهگری ارامنه تبریز یک گروه کر چهارصدایی تشکیل داد و همچنین گروه موسیقی مجلسی را تأسیس کرد که مدت ۳۰ سال رهبری آن را به عهده داشت. در سال ۱۲۸۹ خورشیدی (۱۹۱۰ میلادی) به بروکسل عزیمت کرد و پس از دو سال فراگیری پیگیر موسیقی به تبریز بازگشت و تدریس موسیقی در مدارس ارمنیان را از سر گرفت. لوون گریگوریان تنظیمکننده سرودهای بسیاری به زبانهای فارسی و ارمنی است. او در سال ۱۳۱۹ خورشیدی (۱۹۴۰ میلادی) در تهران اقامت گزید و گروه کر گوسان را تشکیل داد و همچنین به تعلیم ویولن در مدرسه عالی موسیقی پرداخت؛ و در طول زندگی هنری خود، ۹۴ ویولنیست را تعلیم داد. از جمله سرودهای فارسی وی میتوان از: ایران، خیز، دلپسند، جلوه گل، سرود توانائی و سرود کارناوال را نام برد.

مجله جامعه دندانپزشکی پزشکی

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد گرایش های تخصصی دندان پزشکی به این سایت مراجعه فرمایید. برای تحصیل در رشته دندانپزشکی در کشورهایی مانند کانادا و آمریکا، پیش از اپلای در رشته دندانپزشکی باید مدرک کارشناسی در یکی از حوزه های علوم پایه داشته باشید. کار به عنوان دنداپزشک در کانادا به استانی که می خواهید در آن کار کنید بستگی دارد. با دریافت مجوز می توانید مشغول به کار شوید. سازمان طبقه بندی ملی مشاغل کانادا، دندان پزشکی را تحت کد 3113 دسته بندی کرده است. بازار کار دندانپزشکی در این استان ها به شدت به دندان پزشکان نیاز دارد و به همین خاطر، فارغ التحصیلان می توانند شغل و درآمد بالای خود را در آن ها تضمین کنند. مسیری که برای ورود و تحصیل در رشته دندانپزشکی باید بگذرانید شامل قبولی در آزمون DAT و سپس تحصیلات دوره دندانپزشکی در دانشگاه است. این مدارک معمولا به صورت آنلاین در دسترس نیستند و دانشجویان باید به صورت حضوری در رشته دندانپزشکی تحصیل کنند. برای دریافت اطلاعات جالب درباره ی انواع کیست دندان لینک های رنگی را دنبال کنید.

دکتر عباسعلی کریمی، رئیس دانشگاه در پیامی ضمن تسلیت درگذشت استاد پیشکسوت دانشگاه نوشت: دکتر موسی زرگر با همکاران و شاگردان مهربان، متعهد و قدردان و حرمت دار استاد فقیدش بود. نسبت به همکاران و شاگردان مهربان، متعهد و قدردان و حرمت دار استاد فقیدش بود. وی همچنین نمایندهٔ ادوار اول (شهریار) دوم و پنجم (تهران) در مجلس شورای اسلامی بود. من به عنوان یکی از ارادتمندان استاد دکتر موسی زرگر شهادت میدهم که او همواره دغدغه تعالی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان سینا و گروه ریشه دار جراحی را داشت و نهایت توان خود را در این مسیر صرف کرد. موسی زرگر در سال ۱۳۱۴ در روستای حصار طهماسب شهرستان شهریار (۳۰ کیلومتری غرب تهران) زاده شده و پس از تحصیل دوره ابتدایی در شهریار، دیپلم خود را از دبیرستان مروی تهران گرفت. تقدیر الهی این بود که در این ایام جهاد فی سبیل الله برای دفاع از سلامت مردم عزیز کشورمان ستارهای فروزان از کهکشان درخشان پزشکی کشور خاموش شود و غم هجران غریبانهاش را بر دل خیل شاگردان و ارادتمندانش بنشاند.

 

چون کلاس کنکور ندارند و درنهایت مدرسه است.

یعنی نمره نهایی آنها بسیار بیشتر است. اصلاح اساسی نبود و فرآیندی نبود یعنی ما اصل را مبتنیبر سابقه تحصیلی گذاشتیم. درحالحاضر آموزشوپرورش میگوید ما ساعتهای تربیتمان شعار است. وقتی ما آزمون تشریحی میگیریم، سنجش ما تشریحی هست اما یکباره آزمون ورودی دانشگاه تستی برگزار میشود، این اتفاق هم میافتد. اینها آمار رسمی است که ما داریم. این طرح سال گذشته که مصوب شد انتقادهای مختلفی داشت و بالاخره به یک اصلاحیه رسید. چون مدیر و کادر مدرسه و دانشآموز فقط به فکر کنکور هستند و دوره نوجوانی که دوره شکلگیری شخصیت است اتفاق تربیتی نمیافتد. این تصور ایجاد میشود که مصوبه پختگی لازم را نداشته؛ چراکه به یک سال حاشیه منجر شده است. یعنی اگر پذیرش مبتنیبر سوابق تحصیلی بشود بیشتر به نفعشان است. مثلا در سیستان و بلوچستان که بدترین شرایط را دارد این عدد 0.88 است. عدد نرمال، عدد یک است. چون کلاس کنکور ندارند و درنهایت مدرسه است. اما در همین استان وقتی به کنکور میرسیم 0.16 است.

رئیس کنگره دندانپزشکی نقش جهان ادمه داد: پس از برند سازی کنگره، انجمن دندانپزشکی ایران به نام اکسیدا، حال دومین کنگره برند شده ایران را با نام زیبا و تاریخی و آشنای «نقش جهان» معرفی می کند. همچنین حضور بیش از ۱۰۰۰ دندانپزشک از سراسر کشور و اساتید نام آور ایران و شرکت های بزرگ تجهیزات و مواد دندانپزشکی دنیا در ابتدای شهریور ماه خاطره ای بزرگ برای دندانپزشکان رقم خواهد زد. وی با اشاره به اینکه پانل مطب داری و اخلاق حرفهای در این کنگره مد نظر قرار گرفته است، گفت: جای این موضوع در کنگرههای قبلی خالی بود و ما سعی کردیم مباحثی را به این امر اختصاص دهیم. رئیس کنگره دندانپزشکی نقش جهان یادآور شد: با پیشرفت علم و افزایش میزان تقاضای بیماران، دندانپزشکان لازم بوده بیشتر با با اصول پذیرش بیمار آشنا و با اخلاق مداری و اصول حرفهای در صحنه رقابت با همکاران خود گام بردارند.

مجله جامعه دندانپزشکی شیراز

در زمینه علوم میتوان به آلکساندر باغدیانس را نام برد. در زمینه زمینشناسی، زلزلهشناسی و آتشفشانشناسی مانوئل بربریان، (متولد ۱۹۴۵ میلادی در تهران) از چهرههای سرشناس ایران بود. همچنین تهیه نخستین نقشه لرزه خیزی ایران و تهیه نخستین نقشه لرزه زمین ساختی ایران و نخستین نقشه گسلهای ایران و نخستین نقشه کانون مهلرزه زمین لرزههای بزرگ ایران از کارهای او میباشد. وی بنیانگذار بخش پژوهشی زمین ساخت و زمین لرزه سازمان زمینشناسی در سال ۱۹۷۱ میلادی، بود. برای دریافت اطلاعات جالب درباره ی دندانسازی تجربی لینک های رنگی را دنبال کنید. گاگیک هواکیمیان، (متولد ۱۹۱۱ میلادی در مازندران) استاد دانشگاه تهران و عضو آکادمی علوم فرانسه که از جانب پاپ پل ششم یک قطعه نشان عالی (کماندور پاپ) در سال ۱۹۷۵ میلادی به او اعطاء گردید. سرپرست سابق دانشکده مهندسی سازه دانشگاه صنعتی شریف مدتها رئیس کنفرانس بینالمللی سازههای فضاکار و یکی از بنیانگذاران تحقیقات در این رشتهاست. در زمینه پزشکی (آنیک استپانیان) اولین زن دندانپزشک ایرانی است که او در سال در سال ۱۹۱۲ میلادی در تهران به دنیا آمد. وی صاحب تألیفات متعدد در رشتههای مربوط میباشد.

اما پایه و اساس هیات علمی دانشکده, مربیان استخدام شده در بدو تأسیس دانشکده بودند. دبیر این جلسات خانم دکتر فاطمه دبیر مقدم و آقای دکتر بیژن روشن بودند. همچنین دانشکده دارای یک عضو هیات علمی خارجی به نام آقای دکتر William Waterstone بود که نامبرده دارای درجه دکترای پزشکی و دکترای دندانپزشکی و متخصص در رشته اندو و بازنشسته از دانشگاه گلاسکو در اسکاتلند بودند. جالب اینکه اکثر این فعالیتهای علمی در دانشکده ای نوپا در سالهای ۱۳۵۴ و ۱۳۵۵ صورت گرفت که گوشه ای از تلاش آموزشی و مردمی همکاران محترم را نشان می دهد. برای اینکه نام و یاد این عزیزان که سهم بزرگی در توسعه دانشکده دندانپزشکی اصفهان در ربع قرن گذشته داشته اند را پاس داشته باشیم نام این عزیزان را ذکر می نمایم , امیدوارم توانسته باشم نام همه آنان را بنویسم. در ادامه فعالیتهای علمی هیات اموزشی کلینیک ویژه ای در دانشکده دندانپزشکی اصفهان جهت اساتید احداث و تجهیز گردید .





:: موضوعات مرتبط: دندان پزشکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 2073
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : پنج شنبه 3 شهريور 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی